Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

9.10.09

Of yaa!
Yaz döneminde 6 kilo verdim.

53 kiloydum şimdi 47 kiloyum..
Kilo almaya çalışıyorum..!
Safinaz gibiyim !
Sinir stres yapıyor bu bende..

Birde geçen sevgilim '' Senin kalbin atmıyor bitanem .. '' dedi güldük falan.

Evet gerçekten dokununca attığını hissedemiyorsun..
Bir de, karnım tokken bile tansiyonum 8-5 ..
Anormalim..
Doktora gitmeliyim dime.
Hayır gitmicem !

Evet ben bir sağlıkçı..
Doktora gitmemekte inat ediyorum.
Çünkü nefret ediyorum hastanelerde sıra beklemekten!

Her daim halsizim!
Bakalım nereye kadar..

Bilinçsiz bir insan değilim.
Neyin iyi neyin kötü olduğunu gerçekten iyi biliyorum.
Fakat kötü olarak bilineni tercih ediyorum.
İşime öylesi geliyor..
Doktora falan gitmeyeceğim! ! !

-Mazoşistmiyim?
-Belkii..


Yarın animasyona gidicem.
Paraya ihtiyacım var..

Yoksa bu yorgunlukla asla o saatte kalkıpta işe falan gitmezdim! (8.3o'da kalkmam gerekecek..)
Uykum var..!

Poe 22 gün kaldı..
Sabrediyorum!
Seni seviyorum..

Bi de,
Otobüste falan kucağında çocuğu olan anneleri görünce hemen aklıma köpeğim nazz geliyor..
Evet bende anneyim! <3

Şuan bebeğim kucağımda mışıl mışıl uyuyor.



Öyle işte.. (:



2 DÜŞÜK ÇENE:

Elizaphelia© dedi ki...

O zaman önüne geleni ye bebeyim madem doktora gitmiosun bari biraz kilo alda yerine gelsin tansiyon falan. Tabi her önüne geleni de değil canım:D

öperim bebeğim, dikkat et kendine!

-N-

İ.x.İ.r dedi ki...

Yılseevvvvvv,çok ye çok kilo alırsın o zaman:D (daha ne diyebilirim)

sevgiyle:)

İçeriden birileri.