Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

4.10.09

Ohh tanrııımmm harika bir gündüüü..!

Sabahın köründe kalktım yine!
Osqi geldi beni aldı koyulduk yola.
Çarşıya kadar beraber indik.
Ben trene, o açıköğretime kayıt olmaya..
Kadıköye gittim sevgilimle buluşmaya..

Geçte olsa ona süpriz doğum günü partisi yapmaya..
Geç oldu çünkü haftaiçi buluşmak gibi bir imkanımız yoktu..
Neyse,,
Ben biraz geç gittim 45 dk kadar (: ( Saat 8.45'te yanındaydım..)
Beyfendi triplerde..!

Neyse aldık gönlünü. (:

Kervan'da kutlayacağız doğum gününü ama kuzular saat 14.3o'da gelecekler..
'' Eee kervana gitmemek gerek..
Plan yap Yılseeevvv! '' dedim kendi kendime..
Moda'ya sahile gittik ((:

Oradan ofise uğradım kostümü bıraktım daha sonra Hakuna Matata'ya geçtik..
Saatlerce orada takıldık.
Vakit nasıl geçti anlamadım aslında.
Sevgilimle vakit geçirmeyi o kadar çok seviyorum ki
Bir saniyem bile boşa gitmesin istiyorum..


Bana t-shirt almış bebeğimmm.. Hemen giydim ((:
Bi de '' Sen kokan t-shirtünü getir.'' demiştim.
Onu da getirmiişş..
Mis gibi sevgilim kokuyor.. (=

Neyse ..
Sevgili sevgilim'e hiç bir şey çaktırmadım allahtan ((:
Ben ya çok iyi bir oyuncuyum
Ya da profesyonel bir yalancı!
( Ben birinci şıkkı tercih ederim.. )

Kuzulardan mesaj gelir kervandayız gelin diye saat 2.3o da.
Hemen sevgilime sıkıldım kalk gidiyoruz dedim.
Attık kendimizi dışarı.. ((:
Sonra tak bir yalan!
- Aaa bitanem Begüm mesaj attı kervandaymış..
- E gidelim o zaman aşkım.
Gittik kervan palasımızaaa :D asfasg
Merdivenlerden önce ben çıktım arkamdan geldi sevgilim..
Yüz ifadesini böylece daha iyi görecektim.
Karşımızda Kuzular..
Ünal'ın elinde pasta :D
Ve sevgilimin o yüz ifadesi!
Ölmeye değer.!
Heycandan tir tir titredim :D asgag

Harika bir gündü harikaaa.!

Osqi'min erkek arkadaşı önümüzdeki ay askere gidiyor.
Aralarında sözlendiler.
Lan bir sevindim.
Niye bu kadar sevindim bilmem..

Diyorum ya harika bir gündü!

Aaa bi de,
Sevgilime doğum günü hediyesi olarak
Sevgili t-shirtlerinden aldım !
Lo-Ve..
Bi şirin olduk giyince ((:
Öldüm öldümmm :D

Bi de Poe,
Geliceksin kardeşim..
Çok az kaldı!
Herşeyimi sana göre ayarlıyorum .
Konuşamıyoruz.
Ulaşamıyorum sana, sende bana ya!
Çok özlüyorum seni..
Kendine çok iyi bak yol arkadaşım.
Seni seviyorum!

Nazar değmesin lan mutluluğumuza!


1 DÜŞÜK ÇENE:

MİNA dedi ki...

:):(

İçeriden birileri.