Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

8.10.09

Poe'ya Mektuplar - 3 -


Biz hiç ayrılmadık ki seninle,
Hepsi yalan!
Karşımdasın işte sen

Tebessüm bile ediyorsun..
Gözlerinin etrafındaki çizgiler buradan belli olmuyor.
Kokunu da duymuyor olabilirim.
Hiç konuşmuyorda olabilirsin.
Ama işte burdasın .
İşte karşımdasın.
Yalan değil dime güzel kadın ?

Hem ben yalan söylemem ki dime.. ?
Tam karşımdasın!



Hayat mı durdu sanki..
Durmadı melek yüzlü kadın..
Zaman işliyor..

Söz vermiştik..
Ölümden öteye kadar demiştik..
Karşımdasın.
Biz hiç ayrılmadık Poe..

Ayrılmayacağız!
Bugün bitecek yarın olacak,

Yarın bitecek ertesi gün olacak..
Ve gün gelcek toprak biz olacak.
Ama sen hep yanımda olacaksın..



Biz ayrılmadık ki,
Sevinçlerimde sen vardın.
Hüzünlerimde sen..
Yine gülüyorum..
Yine ağlıyorum..
Biliyorsun.

Belki gözünden kaçsa göremesende ben biliyorum hissediyorum.
'' Nerden biliyorsun ? '' demeyeceksin Poe biliyorum.
Yine de söylemek istiyorum..
Biz ikiziz.
Sen benim diğer yarımsın.

Biz hiç ayrılmadık ki seninle, ayrılmayacağız.
Hem noktası olmayan kelime topluluğuna kim cümle derki..?
Biz ayrılmadık güzel yüzlü kadın..

Tebessüm etmemizi engelleyecek hiç birşey yok karşımızda!
Buradayım işte ,

Karşında!
Şimdi arkana yaslan ve gülümse!
Burdayım işte...
Tam içinde..!


Seni Seviyorum Yol Arkadaşım..
Tüm Benliğimle!


YılsevAşlak

3 DÜŞÜK ÇENE:

VodviL dedi ki...

sen benim ikizimsin güzel yüzlü kadın xD,

sen benim ikizimsin dünya güzeli, muhteşemsin, harika, olağan üstüsün o dudaklar dudak, gözler göz, popo taş aman allahım ikizimsin sen benim Poe xD

Plesenta dedi ki...

VodviL..
Kusura bakma canım bunu söyleme gereği duyuyorum.
Çok gereksiz bi insansın.
Imm diyorum ki.
Ölmeyi dene!
İntihar!
Evet..!

musa dedi ki...

güzel şiir

İçeriden birileri.