Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

2.10.09

Sercan'ımla yani kardeşimle görüştüm bugüünnn!!
Servisteyim eve dönüyorum Sercan'ın yanına gitmek geldi aklıma.
Harıl harıl avea hattı ve esemes'i olan birisini arıyorum serviste ..
Yok! Çıldıracağım!
Off ! falan derken. Tak mesaj..!
Sercaaan!
Bi arkadaşından atıyo mesajı ve arkadaşı türksel. Yuhhh!
İkizmiyiz lan! Ne nasııl! :Da fsg

Giderken Sercan'a bırovni aldım ((:
Çok seviyor it!
Her neyse buluştuk.
Koruya gittik.
Takıldık falan..
Çok özlemişim ya!

Bir aydır görüşemiyorduk.
Ohh iyi oldu böyle.. ((:



Yol Arkadaşım!
Çok az kaldı 27 gün kadar!
Geleceksin yeniden.
Çok özledim seni Poe..!

Kışın ilk baharı özlemek gibi..
Çicek kokusunu özlemek gibi.
Hep derdim , Yine diyeceğim!
'' Gel artık..

Sözüm sabrım kalmadı! ''
Sevilmektesin!

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.