Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

5.10.09

Südyenimin_______________ Sırtımı__________Kaşırken
_____________Zorlandığım ___
__________________Yerleri
Kaşındırmasından
_________Nefret________Ediyorum!
___________________Lanet!

Kaş-
ı-(n)
mak!

5 DÜŞÜK ÇENE:

Çatlak Çariçe dedi ki...

ondan ben de aşırı derecede nefret ediyorum. hı diyecen şimdi o kadar blog arasından bunu mu buldun yorum yapacak, daha bi' benden parça buldum bu cümlede, ondan ötürü :D

dark side of the moon dedi ki...

aslında yaradılış bakımından öyle bi derdim olmamasına rağmen bende yorum yapıyorum:) neden mi? eğlendim akşam akşam da ondan..

uian dedi ki...

ıy ben de kopçanın olur olmadık zamanlarda çıkmasından ve onu toplum içersinde çaktırmadan takmaya çalışmaktan nefret ediyorum.

SPLES dedi ki...

so0rma gtsn abi :D bide gelip onu sırtından çekerlerya canın acır şaka yaptm die bide gülerler ya pis pis ozamn onları kesmek we styeni gtlerine tıkmak istiyrm ... !



amma doluymuşum beaa :D

sples ...

makaleyim dedi ki...

bayanların işi her daim zor ya.
sütyen meselesi ise tam gıcık iş.taksan bir türlü takmasan bir türlü.
göğsü dik olan ve ayakta duran zaten takmıyor.yeni model sütyenler var onlarda kopçaya gerek kalmıyor.
bırakın özgür kalsınlar :) :)

İçeriden birileri.