Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

3.10.09

Tenefüs artık 5 dk.
Yuh tabi!

WC'ye gidene kadar yürünen yol 5 dk .
Okulda işeyememekten mesanem pert..

10 saat okulda olunca bi de ! >_>
Gerçi fazla işediğimde yok ya neyse ..

Ama genede işeyemiyorum.

Yeter bu kadar sidik muhabbeti.

O kadar.



3 DÜŞÜK ÇENE:

cesetizleri dedi ki...

bizim lise dört katlıydı. neyse ki her katta tuvalet vardı ama kantin zemindeydi ve bizim sınıf dördüncü kattaydı son sene. İndiğimde daha çıkamadan zil çalıyordu :))

Elizaphelia© dedi ki...

Benim bünye okulda işememesi gerektiğini biliyo, ilkokuldan beri eğittim, bakalım devam eder inşalla böle=) ama evin kapısından içeri adım attığım an zor yetişiorum tuaete, düşün o ana kadar hiç bişi yok:D 5 dk ne lan, o ne yani, şaka falan mı?
tv de katil çekirgeler başladı, izlyim madem. öperim bebeimi=)

-N-

musa dedi ki...

ben size tavsiyem çişinizi tutmayın.neden mi? idrar torbanız da ürik asit tortusu birikebilir.idrar yolu iltihabınız olabilir.en önemlisi de ileri ki yaşlarda idrar kaslarınız kasılma özelliğini kaybettiğinden artık idrar torbası ile gezersiniz :)

İçeriden birileri.