Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

16.10.09

Uykularım uyku değil..!

Poe, günler geçmiyor.

Her daim beynim uyuşuk .

Sıkılmaktan başka yaptığım yok.

Yarın gece Kingo Disco.

Karmakarışıklaşmaktayım.. Napsak ki ?


O kadar.

4 DÜŞÜK ÇENE:

İ.x.İ.r dedi ki...

Uyuyabiliyorsun yinede Yılsev'm.
Bi de bana bak,uyumadan çekiyorum ızdırabı.

Sevilmektesin.:)

Plesenta dedi ki...

İxir'm..
Canım benim..
Öyle dedin ya şükretmek istedim..
Atlattım çok şükür o günleri .
Günlerce uyumadığım oldu.
Yavaş yavaş düzeliyor diye umuyorum. Yine de bilmiyorum. Tek bi kabus herşeyi yeniden yaşamama sebep oluyor.

Neyse,
Umarım hayatında herşey rayına girer canım.
Ne olduğunu bilmiyorum ama dilerim hayatında ters yöne giden herşey düzelir..

Çok değerlisin ve sende sevilmektesin..!

Bir de,
Seninle daha uzun soluklu sohbetlerimiz olsun isterim.(:

Öperim elmacık kemiklerinden.. (.

İ.x.İ.r dedi ki...

Yılsev'm,
Ne güzel senden bunları duymak.

ben de seninle uzun sohbetler etmek,daha yakından tanımak isterim.:)fakat şu internet imkanım çok sınırlı malesef.işleri düzelttiğim an ikimiz için de çok güzel olacak Yılsev'm.

Sevgilerimle kal.. :)

Plesenta dedi ki...

Bekliyorum canım..
Sabırsızlıkla.. (:

İçeriden birileri.