Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

8.11.09

Bilog..
Duygusal dengesizlik içerisindeyim.
Bol bol ağlıyor.
Bol bol gülüyorum.
Kendi deyimimle ''Duygu Boşluğu '' içerisindeyim..

Nereye çekerlerse oraya gidiyorum.
Boka bulanmış çocukla boka bulandı diye ağlayabilirim.

Evet bu kadar saçmalayabilirim.

Hastayım hala bilog.
Bi de göğsümün ağrısı yeniden başladı

Ve kasılma + yanma şeklinde.

Poe'yuda çok merak ediyorum .

Bilog..

Ne kadar zaman oldu neşeli şarkılar tutturmayalı.

Neyse.
Uyumalıyım.


Son bişi ,
Akşam bardağımdaki su bitti diye ağladım.
Halbuki koca sürahi tam karşımdaydı !
Of !

1 DÜŞÜK ÇENE:

İ.x.İ.r dedi ki...

Bunların hepsini ama hepsini yaşadım..depresyon Yılsev'm..ağırlaşmasın n'olur..bunu diliyorum,bunu istiyorum!!

İçeriden birileri.