Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

29.11.09

Bilog..
Arkadaşlarıma, dostlarıma, aileme ve çok sevgili sevgilime sinir oluyorum.
Ya hepsi bir oldu beni sinir etmek için faaliye geçti,

ya da bende var bi bokluk.

Sürekli alkole susamışlığım var bilog.
Sürekli uyuşmak istiyorum.
Hala yataktan çıkmadım.
Yada çıkamadım.

Çıkasım da yok.
Bayram günü dime bugün ..
Bayram günü (!)
Hass....

Kahvaltı yapmadım.
Açlıktan yine yamuldum.
Kalkıp birşeyler hazırlayacak ve onları midemle buluşturacak halim yok!


Herkese, herşeye rağmen kendimi çok yalnız hissediyorum!

Baba,
Sana yüz vermeye gelmiyo !
İki gün aramız iyi oldu diye , kısıtlamalarını arttırabileceğini sanıyosun !
Bu kez dediğin oldu çünkü seninle uğraşacak halim yok!


Poe,
Hakikaten bulandım. :S

Hem bunaldım hem bulandım !

Kar-
ma-
ka-
rı-
şık-
laş-
mak-
ta-
yım!

Sevgili sevgilim !
Son günlerde beni sinir ediyosun !
Aşırı derece de hemde !
Hani diyorum bi normal davransan.
Sayende kafamın içinde çıldırmış bir orkestra var !

Bi gün de ağlamadan uyusam hı ?
Bakalım ağlamadan da uyuyabiliyormuymuşum ! !
Sana böyle sürekli sövesim var.
Çok bi sori.

Bide,
Saçlarımı kızıla boyadım.
Sevdim !






1 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

şşş...sakin...

-D-

İçeriden birileri.