Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

1.11.09

Bir buçuk sene bir an önce geçmeli!
Tanrı'm zaman geçmiyor.
Katlanmak çok zor.
Hele onun canının acıdığını bildiğin halde zamanın geçmesini beklemek çok zor.
Ama lanet olsun ki elimden gelen hiç bir şey yok!

Kafamı kuma gömmek -görmemek- bir buçuk sene geçene kadar çıkarmamak istiyorum.
Nefes almak bile canımı acıtıyor.
Hakikaten.
Böyle sikesim var tüm insanları.
Bir kocaman nefret .
Nefret bir kocaman .
Kocaman bir nefret var içimde.

Bir buçuk sene geçmeli !
Bitip gitmeli.
Hani hıkk tutunca nefes almayız da geçene kadar bekleriz.
İsimler sayarız içimizden .. Biraz geçince hala hık tutuyorsak içimiz kavrulur sanki .
Öyle kavruluyor işte içim !
İstiyorum ki bir an önce bağıra bağıra Poe diyeyim.
Geçsin içimin acısı.

Poe ' da gitmemek üzere gelsin.
Geberene kadar beklerim.
Çok beklersem belki de beklemekten geberirim.
Geber(me)meliyim.


Bilmiyorum.

Kistim.
Acıyor.

Öyle..

2 DÜŞÜK ÇENE:

İ.x.İ.r dedi ki...

Sürekli konuşuyoruz bunları Yılsev'm ama olmuyor sanırım bu sıkıntı geçmiyor,gecemiyor,bulaştı ve gitmiyor..

Yanındayım ben hep,canımsın!

Plesenta dedi ki...

Off Özlem'm..
Çok daralmaktayım.
Anlatılamaz müthiş boktan bir şey.

İçeriden birileri.