Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

11.11.09

Böyle sıkılıyorum biraz.
Biraz gülüyorum .
Biraz bunalıyorum .
Poe, aklıma geliyor güneşi iliklerimde hissediyorum.
İçim yanıyor !



Poe,
Seni o kadar özledim ki !
Ve bir o kadar da merak ediyorum ki anlatamam.
Anlatamıyorum da zaten.
Çok üzülüyorum.
İçimin ne kadar acıdığını kelimelere dökemiyorum.
Yapamıyorum, beceremiyorum !


Okula gitmekten nefret ediyorum.
Staj daha iyi sanki.
Ama ikisi de bok !
Cumartesi günü animasyona gidicem.
Canım gitmek istemiyor.
Hem hastayım da.
Ama gideceğim !
Bunu istiyorum.
Benim kadar çelişkili bir insan yok heralde !
Sevgilim askere gidecek şubatta..
Kaç ay kaldı ki şurda.
Poe gitti .. Bekliyorum !
Sevgili sevgilim gidecek ve bekleyeceğim !
Hep beklemek bana düşüyor !
Daha geçen gün 5 ay vardı.
Bugün..


Offf..
Üzülmemek elde değil.

* Atraksiyonlu yaşamımı özledim.
* Saçma sapan gülmelerimizi özledim.
* Yazmayı özledim. Gerçekten yazmayı !
* Geleceği özledim !
* Hayalperesti özledim
* Sercan'ı özledim.
* Sevgilim'i özledim !
* Poe'yu çok özledim !

Amına koyim !




4 DÜŞÜK ÇENE:

maRLa dedi ki...

ben de diyordum "off daha 5 ay vay gitmene, neyi takıyorsun şimdiden" die, sonra bir baktım gitti, 3 ay oldu ve bir baktım yitip gidiyor içimden, engel olamıyorum..umarım sen engel olursun..

Plesenta dedi ki...

Umarım maRLa ..!
Ama içimde o kadar büyük ki.. Sanmıyorum yitip gidebileceğini.. !

Cihad TÜRKSOY dedi ki...

ben neleri özledim bir bilsen , ah.
bizim bir arakdaş var geçengün gitti.. geldi.. askere o kadar çabuk geçti zaman

Plesenta dedi ki...

Cihad..
Arkadaş gider gelir. Çabuk geçer.

Aşk gider..
Zaman durur.
Geçmez.
Bitmez !

İçeriden birileri.