Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

4.11.09

Neler oluyor ? ! ! !
Endişeleniyorum !
O'na bu konuda hak vermek gerçekten istemiyorum.
Senin bu yazıyı görüp üzerine de almanı istemiyorum.
Ama birazdan diyeceğimi yapmanı istiyorum.

Yine de bunu sana benim yapırmamı istemiyorum.
Hayatındaki pozisyonumun değiştiğini düşünmeye başladım.
Senin bir sıfatın vardı kalbimde.

Neye göre hareket edeceğimi de bilmiyorum.
Çünkü seninle konuşamıyorum.
Bilmek istiyorum.
Anlatmanı istiyorum.
Neyim senin için.

Melektin sen.
Meleğimdin!

'' O kadar kırıldım ki.. '' demek istemiyorum.
Yoo gerçekten istemiyorum !
Ofline değilde başka birşey sanki.
Bu ihtimalden de nefret ediyorum.
Cesaretsiz değilim. Çıkıp karşına da söyleyebilirim.
Fakat çoğu zaman ki gibi tümünün paranoya olmasından korkuyorum.
Gerçek olmasından da korkuyorum.
5 ton çeken bi yorganım olsa.
Gömülsem yatağa.

Staj ve okul boku da olmasa.
Günlerde geçmese.
Bi de zaman dursa.
Uyusam hep u-yu-sam !

3 DÜŞÜK ÇENE:

J&Zeyn dedi ki...

şu anda aynı duyguları ben de hissediyorum bi insana karşı. tüylerim diken diken oldu... seni anlıyorum sanırım.

İ.x.İ.r dedi ki...

Birşeyler yapmaya,kararlar vermeye çalıştıkça daha da içinden çıkılmaz oluyor Yılsev'm.

Bir müddet kendini dinle,uğraşlarını bırak,ne kadar yorgunsun,fakındasın değil mi..

Dinlen Yılsev'm..
Sevilmektesin..

Plesenta dedi ki...

J&Zeyn : Çok zor.. Hakikaten çok zor bir durum.

Özlem'm..
Ağır gelir oldu herşey bu aralar.
Bi dengesizim. Acaip dengesizim.
Dinlenmekte yaramıyor. Yorulmak ta.
Sorumluluklarımı atıp yastığa yorgana sarılsam yüzyıllarca uyuyabilirim.

Evet gerçekten çok yorgunum.
Değerlisin ixir!
Çok değerlisin !

İçeriden birileri.