Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

5.11.09

SAÇMALAMAK !
'' Öksürmekten ciğerim önüme düşüveriyor bazen.
Bazen de tıkanıyorum birden öksürürken. ..

Bazen kusacak gibi oluyorum midem ağzıma geliyor,
Bazen de bayılacağımı düşünüyorum ama bayılmıyorum . ''

...

Öğğğ.. Hastayım.
Sesimde kısıldı.
Bir de bunalıyorum ki of sorma bilog.




Staj ve okuldan nefret eder oldum.
Hiç sevememiştim ya neyse.

Poe,
Aklım hep hep hep sende !
Belkide seni çok düşündüğümden böyleyim.
Ne bileyim.
Öyle işte. .


Soluklarını duyamaz oldum.
Korktum !
Çok korktum.. ! !


Tüm bu huysuzluklarım şımarıklıktan değil !
Şımarık değilim !
Hiç te olmadım ! ! !
Anlamıyorsun(uz) !

2 DÜŞÜK ÇENE:

Scarlet dedi ki...

Merhaba plesenta..:)
Geçmiş olsun, umarım çabuk atlatırsın ben bir ayda iyileşebildim..
Stajdan ayrılıncada eminim çok üzüleceksin,keyfini yaşa bence..:)

Plesenta dedi ki...

Scarlet teşekkür ederim.

Ahh staj konusuna gelince. Keşke keyif çıkartılabilecek yönleri olsa. Yine de okuldan iyi . ! Şükür. xD

İçeriden birileri.