Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

15.11.09

Sabah erken sayılabilecek bir saatte kalkılır.
Giyinilir.
Yola çıkılır.
İstikamet her pazar ki gibi Kadıköy !
Sevgilinin yanına.
Bol neşeli bir gün geçirilir.
Nete girilir ve eşe dost'a cam açılır.
Bol aşk kokan görüntüler verilir.
Bol bol içilir, işenir.
Tekrar özlemek üzere yola çıkılır.

Özledim !


Dişim de ağrıyor.
Beynim zonkluyor..
Sinirliyim.
Bi ters birisiyim!
Gülerim .
Sinirlenirim.!
uyuşuğum.


Hı bi de, sevgilim yine yazmama kızdı.
Güldüm..
'' Ne öyle hayatını reklam yapar gibi ! ! '' dedi.
Koptum .
Hiç öyle düşünmemiştim.
Ama olsun yaparım bi onu yapmamıştım onu da yaparım ..
Puhaha :D adsgsg
Koptum bak bilog yine.

O kadar.

3 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

Senin hayatını reklam yapmaksa bu şifreli zımbırtılar; benim yazdıklarım bildiğin neon ışıklı billboardlar!!!! ((=

Öperim yavrum; mutlu falan ol.
Hangi internet cafeyi kullanıyorsunuz? Kadıköy'de bildiğim biri var da... (=

-D-

İ.x.İ.r dedi ki...

Vahit'e bende koptum Yısev'm ya.
:d

Plesenta dedi ki...

Undefinable.. ((.

İnternet kafede değildik canımm..
Hakuna matata diye bir kafedeydik.
Wifi saolsun.. :D
İşimizi görüyor.. :D

İçeriden birileri.