Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

31.12.09

Annemin doğum günü..
Kuzenlerle geçirilcek zaman..
Uyutulacak insanlar..

Kaçılacak mekanlar..
Müzik alkol dans..

Her zamankinden falan..

'' Hoşgeldin yeni yıl..
Gerçekten yenisin..
Yeni bir hayat..
Yeni bir yıl..
Hoşgeldin.
Umarım iyi gelirsin.. ''

4 DÜŞÜK ÇENE:

papaz her zaman pilav yemez dedi ki...

bu gece saatler gece yarısını geçtiğinde yeni bir on yıl daha başlayacak hayatımızda, biz kaç yılbaşı daha göreceğiz bilmem ama her yeni yıl yepyeni başlangıç olacak yaşantımızda..
umarım 2010 yeni başlangıçlara yelken açmak için bol rüzgarlı geçer...

Plesenta dedi ki...

Ahh umarım..
Sevgiler..

ĸonglomera dedi ki...

Hakkında hiçbir şey bilmiyorum ama gitmene üzülmüştüm. Gelmiş olmana sevindim. Bi' de beni o kadar etkilemişsin ki seni geçen gün rüyamda gördüm.
Neyse, mutlu yıllar diler, giderim.

Plesenta dedi ki...

Böyle olduğunu bilmek..
Gerçekten etkilendim..
Vakit kaybıymış tüm herşey..
Gitmelerim..
Ama pişman değilim..
'' Yaşanması gerekiyordu ve yaşandı..''
Poe ile biz hep böyle deriz..
Mutlu yıllar..
Sevgiler..

İçeriden birileri.