Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

4.12.09

Hayatımda atraksiyon tavana vursun istiyorum!

Bugün evde idim. Gitmedim okula.

Paso yattım . Belki bu şekilde kıçımı büyütebilirim..
Ahh nerrdee..!

Akşam Deniz'e gittim.
Dün sevgilisi askere gitti.
Haliyle sevgili çocukluk arkadaşım dertli.
Off off.. Şafak tablosu yaptırdı bana.

460 tane kutucuk çizdim ve içerisine rakamlar yazdımm..
Bitince şöyle bir baktım da..
Aslında ne çok imiş..
İçim acıdı.
Çok değil , 2 ay sonra ben saymaya başlayacağım..
Tanrımm delirebilirim..
Ve önümüzdeki 1.5 yıl seni delirtebilirim bilogcuğum..

Üzülüyorum hemde nasıl fakat belli etmemek şart!

Oooofff... Of ! Çok sorunlu bir insanım ben.
Var bende boktan bir enerji..
Çekiyorum!


Daha fazla atraksiyon pilis.

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.