Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

6.12.09

* Her pazar günü olduğu gibi bugün de sevgili sevgilimleydim.
* Regl oldum ağrım falan var.
* Değişiklikler istiyorum.
* Yarın kaşlarımı boyatacağım.
* Züürtüm.
* Küfür edesim var.
* Kırgınım hala !
* Poe'yu çok özledim.
* Atraksiyon konusunda hala aynı düşüncedeyim..!

* Yorum yapın İSTİYORUM !

falan filan.

10 DÜŞÜK ÇENE:

maRLa dedi ki...

atraksiyon içeriğini öğrenmek istiyorum:)

soloman dedi ki...

başla o zaman küfretmeye :)

Plesenta dedi ki...

Marlaaa...
Öyle böyle iştee :D adhsdg
Detaylara girmeyelimm..

Soloman..
Başlamak için geç.. Zaten her daim.

batı dedi ki...

elbet
biri biliyor ,
biri görüyor olup biteni...
fotoğrafa bayıldım.

Adsız dedi ki...

yorum yapıyım istiyorum da işte iki kelimeyi bir araya getiremiyorum.

neyse.


yorum yorum yorum...

soloman dedi ki...

küfretmenin etkili olmadığı aşikar başka yollar denemek gerek..

syrakusa dedi ki...

küfretmenin sağlığa yararlı olduğunu okumuştum . had, küfret ama tükürüklerini saçma sakın ;)

Plesenta dedi ki...

Batı , teşekkürler..

Soloman, napsam bilmiyorum kii..

syrakusa , pekala canım :D asdgsdh
ehehe :D

soloman dedi ki...

sabretmeyi dene şunun şurasinda ne kadar kaldiki babandan kurtulmana :)

Plesenta dedi ki...

Babammm..
İyi bir babadır o. Kurtulan ben değil o olmalı. Onun buna ihtiyacı vardır herhalde.
Ya da tüm bunlar saçmalamalarımdan ibaret.

Sıkıntılar bitmez..
Değişiklikler yetmez..!

İçeriden birileri.