Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

9.12.09

İç çatışmalarım..

Canımı her geçen gün daha fazla yakar oldu. Kendime karşı başkalarını savunmalarım. Haksız oldukları yerde onlara yakıştıramayıp haklı yönler aramalarım.. Kıyamamalarım...
Yazık .. Çok yazık.

Az önce farkettim hepsinin boş olduğunu. Az önce farkettim içimi sızlatanların bunun farkında olduğunu. Az önce farkettim ! Yazık dime. Çok yazık..
En büyük sorunlarımdan birisi de değer verdiklerime karşı koyamamam olsa gerek. Ama yıktım bugün tabularımı. Bugün döktüm içimdekileri. Bugün bir değil tüm içimi acıtanlar toplandı. Puzzle'mın parçaları bi anda birleşti. Tüm canımı yakanlar bi anda geldi. Gitgelleri yaşarken ağır ve sağlam adımlar atmaya çalıştım. Ne kadar doğru bilemem. Yüzüm uyuşuyor bak yine.. Bi acaipim gerçekten..
Ne önemi varki .

Farkında olunmaya ihtiyacım var gibi.

Sebepsizde olabilir.
Saçma belki de.
Şaşkınlıktan olsa gerek.
Kırılmak & Şaşırmak !

İlk kez..


Bugün ilk kez o isimleri anmayın dedim. İlk kez. Duymak bile canımı acıtır oldu. Zaman ilaç derler ya. Geçen zaman. Yalan! Küllen yalan ! Geçmişten bugüne önce koca bir sessizlik .. Ve bugün yazılan sözler.. Açılan çeneler.. Yıkılan hayaller.. Yaramın kabuğu soyuldu iltihabı akıtıldı sanki. Tekrar yanıyor. Sızlıyor.

Ben kelimeleri bile zor toparlar oldum. Peki ya onlar ?

''Ben '' sözcüğü canımı yakarken..
Bencillik değil bu.

Gerçek birşey vardır ki ,, değer vermediklerim canımı yakamaz.

Bugün eğer canım yanıyorsa..

Sorum hepinize!

NEDEN?!

3 DÜŞÜK ÇENE:

Booooooz dedi ki...

güzel çok güzel

syrakusa dedi ki...

Farkında olunmaya ihtiyacım var gibi. ( P-lesenta)
....

Yalnızlık herkesin sırtını okşayıp kimsenin evine almadığı bir yetim şimdi.

Can acıların geçsin diledim.

Plesenta dedi ki...

syrakusa..
Umarım.. ! !

İçeriden birileri.