Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

10.12.09

Kendimden korkuyorum.
Hayallerimden vazgeçmekten.
Önceden böyle değildi demekten ..
Kendimi kaybetmekten korkuyorum.
Nefes alırken bile ölebilmekten..
Dudaklarım tebessüm ederken ,
gözlerimin yaşarmasından korkuyorum.
Ben olmamaktan korkuyorum.
Yalnızlıktan korkuyorum.
Yalnız olmamaktan korkuyorum.
3. sayfa haberi olmaktan korkuyorum.
Haketmediklerini yapabileceğimden korkuyorum.
Haketmediklerime katlanamamaktan korkuyorum..
.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
.
Poe..
Uzun zaman oldu sana yazmayalı..
Uzun uzun yazmayalı..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
..Ve hayatı sikesim gelir !

9 DÜŞÜK ÇENE:

ROSSE dedi ki...

''Haketmediklerime katlanamamaktan korkyorum..''


Aynen!

Gökhan dedi ki...

korkmaktan korkmuyormusn ??
Ve hayatı sikmek istiyorsun kolay gelsin :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

hayata dair düşüncelerinde sana eşlik edebilirim.

Greenearth dedi ki...

Beautiful

soloman dedi ki...

aslında ben yalnız olmaktan korkmuyorm bu hayatta hiç yalnz kalamiyacagımdan korkuyorum. ne güzel ya yalnızsın bu koca dünyada sana karışan yok birşey yok neden korkuyorsun ki yalnız kalmaktan .

Plesenta dedi ki...

Gökhan..
'' Korkmaktan korkmak.. '' hiç düşünmedim açıkcası.

Soloman..
Anlıksa yalnızlığın elbette güzeldir. İnsanın kafasını dinlemeye ihtiyacı vardır.
Ama bu ..
Çok farklı !

Sürüden ayrılan koyun..
Ne denir bilmem ki..
Hoşgeldin ? ((:
Teşekkürler..

Sevgiler..

soloman dedi ki...

Farkli mi:) bence yalnız kalmak istemenin de istememenin de hiçbir koşulda farkli bi yanı yok . bu benim düşüncem tabi ama yalnız kalmak isteyen kaçış ister . yalnız kalmaktan korkansa yalnızlıgı kaldıramyacagını düşünür diye düşünüyorm ben.

Plesenta dedi ki...

Soloman..
Ben farklı derken başka bir şeyden bahsetmiş idim.. (:

soloman dedi ki...

o zaman benim susma vaktim gelmiş :)

İçeriden birileri.