Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

30.12.09

Yeniden geldim..
Seni benden alan benden gitti.
Bitti..
Sadece ikimiz varız artık.
Yeniden benim olmana sevinemem.
Özür dilerim.
''Sevinmek..
Mutluluk..
Gülümsemek..
Işık.. '' ve diğerleri..
Çok uzaktalar..
Çok uzak!
Bu bir seçim değildi.
Seni seçmedim.
Seçemem üzgünüm..
Yine de ,
Hoşbulduk bilog.
Kırık içimdeki herşey.
Ruhum kime emanet bilmiyorum.
Ruhum kim ?
Ben kimim..?
Hoşbulduk bilog.
Özledim seni..
Hata olarak göreceğim belkide seni hep içimde.
Ama bil ki hiç bir zaman seçimim sen olmadın bilog.
Hiç bir zaman kendimi seçemedim ben..
Bu bir ilk..
Seni değil.
Onu da değil.
İlk kez kendimi seçtim ben.
Susamışçasına hayata..

7 DÜŞÜK ÇENE:

soloman dedi ki...

fazla direnemedin sanırsam olsun yine de hoşgeldin özlediydik seni(:

Plesenta dedi ki...

Sanırım böylesi iyi oldu.
Sanırım !
Bende özledim ..

soloman dedi ki...

ne olursa olsun birakma bence bak o kadar insan bel baglamiş sana yazılarına.

Plesenta dedi ki...

Vakit kaybıymış hepsi..

soloman dedi ki...

vakit kaybı olan bloga yazmak mi yoksa yaşamaya çalşmakmı

Plesenta dedi ki...

Gitmem vakit kaybıydı..
Pişman değilim ama..
Yaşanması gerekiyordu ve yaşandı..
Asla pişman olmayacağım artık..

soloman dedi ki...

süpermiş (:

İçeriden birileri.