Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

24.1.10

Cumartesi günü Nazz'ı çişe çıkarmak dışında çıkmadım evden..
Hatta pijamalarımı çıkarmadım bile..
Bi gevşeklik vardı üzerimde..
İşe de gitmedim..

Kızıl bir aşk.
Vazgeçemem.
Çok sevdim ben bu saçlarımı..

Bugün ise, bir adamla (asla bilmeyeceksin o adamın adını bilog..)

nargile içmeye gittik.
Çok değerli o benim için..
Arkadaşlık boyutumuzda büyük bir değişme var.
Bakalım ne olacak bilog.

Ve resmen bana aşık olduğu anı söyledi.
Şoka girdim.
Bu kadar hızlı beklemiyordum.

Zaten son 1 aydır beklemediğim herşey başıma geldi.
Bu sebeple şaşırmamak gerek..

Ve diyaloglarımız..
O kadar tanıdıktı ki.
Evet onu hep tanıyordum. Ama bu başka bir tanıdıktı..


Neyse,
'' Dımdızlak '' kelimesinin beni tanımladığını düşünmüyorum artık.
Gerçek yüzLER'i erkenden görmem benim için daha iyiydi bilog.
Bak Poe'ya derdim '' Kimseye hakettiğinden fazla değer verme ! '' diye , benim yaptığıma bak..
Resmen nutuk atmışım asfasdgs

Bi de ,
akşam Oski'ye gittim.
Resmen aldatıldığını öğrendik.
Böyle çok tanıdık geldi yaşananlar.
Dedim '' Takmaaa.. Geçeerr.. '' .
Geçiyo.
En azından eskisi kadar acıtmıyo.
Bana dedi ki

'' Ben yengeme ayrılma sebebini nasıl söylicem ? Nasıl aldatıldım dicem ? '' ,

Utanmayacaksın .
O utanacak !

Bir diyaloğumuzda..
-Yılsev..
- Efendim ?

-Hep böyle mi olacak ?
- Nasıl ?
-Böyle işte

- Bilmiyorum. Ama geçer.
SİKTİR GİT İÇİMDEN !

5 DÜŞÜK ÇENE:

SirEvo dedi ki...

"-Hep böyle mi olacak ?"
Bu nasıl karamsarlıktır... :/

İ.x.İ.r dedi ki...

Evet tatlım,gecer,gececek.. bunu öğrendik biz..

nitratex dedi ki...

gereğinden fazla derin.

kupa kızı* dedi ki...

ödülünüz var (:

7 kocalı hürmüz dedi ki...

aşkmmm döndüm bn


sples .. saygılar

İçeriden birileri.