Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

30.1.10

Farklı şeyler istiyorum bilog.
Farklı tatlar arıyorum.
Farklı heycanlar..
Hergünüm atraksiyonlu olsun istiyorum.
Hergünüm atraksiyonlu geçiyor ve ertesi gün için daha fazla atraksiyon istiyorum.
Farklı tatlar arıyorum.
Birşeyler beni uçursun istiyorum.
Uçmak istiyorum.
Damarlarım her yeni gün alkol'e daha da çok susuyor.
Ona karıştıkça daha fazla onu istiyorum.
Aşk gibi.

Evde durmaktan nefret eden ben şu sıralar cumartesi günleri evden çıkmamaya bayılıyorum.
Saat 12'ye kadar uyumayı öyle özlemişim ki.
Kalktığımda her yanım şiddetli bir şekilde ağrıyordu fakat huzur doluydu içim.

Licufer'den kurtuldum sanki.
Günler öyle çabuk geçiyor ki..

Sanki dün gibi herşey.
Ama bugün acımıyor hiç birşey.

Buruk bir gülümseme o kadar.
Teşekkür etmem gereken çok fazla insan var.

'' Teşekkür ederim ! ''

-Özgüvenimi yeniden kazandım.
-Dünya yıkılsa umrumda değil.
-Sorumsuz bir sorumluluk sahibiyim.
-Mutluyum.
-Hedeflerime daha sıkı bağlandım.
-Herşey daha güzel olacak ! !

- '' Keşke '' lerden vazgeçtim. '' İyi ki '' lerdeyim.

Evet bu kadar çabuk !
**Ve hayatıma girmek isteyen adam.
Seni sevmiyorum.
Sevmeyeceğim.
Yine de seninle olabilirim.
Ya da hayır bunu istemiyorum.
Bilmiyorum.

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.