Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

13.1.10

Haksızlık ediyorsun..
Haksızlık ediyorlar.
Bir ben kaldım herşeyden bana kalan.
Bir ben ..

Sabahtan akşama kadar aynı şeyleri yapmaktan sıkıldım.
Afyonum patlamadan yola çıkmaktan,
Yol boyunca müzik dinleyip , iç geçirip, içimden küfür etmekten,
Bir tempoda çalışıp, tekrar aynı yolu aynı şekilde geçirip geri dönmekten.
Haftaiçi denilen günleri hiç sevmiyorum bu yüzden.
Haftaiçine sıçıyım !
Haftanın içine sıçıyım !

Düşündüklerimle düşünebileceklerim arasında yeni bir duvar örüldü hayatımda..
Bir yere kadar geri dönebiliyorum.
Eskiden labirentin tamamını çözebilirdim.
Şimdi sanki iki üç bölüm ileri gidebiliyorum.
Yeni bir Çin Seddi hayatıma..
Mutlumuyum.. ?
Öyle gibi..
Olması gereken mi. .?
Tartışılır.

Şimdi sıçsam uzaya fırlatsam dönse dönse yüzyıllar sonra yeni bir gezegene dönüşse.
İnsanlar da oraya taşınsa..
Her kimin bokuna konduysak eminim benim bokum daha iyidir ..
Herşey sizler için..

2 DÜŞÜK ÇENE:

Scarlet dedi ki...

"Şimdi sıçsam uzaya fırlatsam dönse dönse yüzyıllar sonra yeni bir gezegene dönüşse.
İnsanlar da oraya taşınsa..
Her kimin bokuna konduysak eminim benim bokum daha iyidir ..
Herşey sizler için.."

Ben buna bayıldım işte...alkışşş:)

ayşa dedi ki...

cnm bi ara bnm bloguma uğrada ödülünü al =) http://aysa-home.blogspot.com/2010/01/1-gunes-isg-odulleri-sahiplerini-buldu.html =)) tez zamanda bekleniyore.. =))

İçeriden birileri.