Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

3.1.10

'' Herşeyden önce insan olmak gerek be adam ! ''
ne alaka lan ..

Bir dengesizim bir dengesiz..
Yarın psikiyatrise gidiyorum..
Gitmek istememekteyim.
Artık yetiyorum kendime diye düşünüyorum.
Gidenle beraber kendime yetebilmekteyim.

Evet kendime yetebilmekteyim..
Kendimden taşanlarda başkalarına..
Umrum değil ama kimse.
Poe kimse olmamakla beraber tabi..
Söz meclisten dışarı derler ya öyle işte..

Hayatımın en boş en saçma günlerini hatta aylarını geçirmişim.
Belkide sadece tek başıma yürümemek içindi bir kaldırımda..

Salaklıktı. Kabullenmek kolay olmadı.
Ama sadede gelebilmek önemli olan.

Aklıma geldi. Biri demişti. Türkçe'm.. Sert mi gerçekten ?

Öyle demişti..

İstanbul'a aşıktım ya..
Kandırmışta olabilirim kendimi.
Hadi öyle diyelimm..
İzmir'i tercih ediyorum.
EdiyoruZ !
3 kişilik bir hayat kuracağız..
3 kişilik !
Ben , Sercan ve Poe..
Gelenler sadece geçicekler.
Kalanlar biz olacağız.

Yorulur..
Esner..
Ve giderim !


'' Bir kış günüydü ..
Ve yalnızca ben vardım. Vardım ! ''

1 DÜŞÜK ÇENE:

~Turuncu Bayan~ dedi ki...

Ah tatlım anladım ki seni bağrıma basmanın zamanı geldi. Gel şöyle yamacıma bakiyimmm.

Biz bayanlar zayıf yaradılışlı yaratıklar olsa bile ( ki değiliz ) çevreye öyle görünmememiz gerekiyor. Hadi şimdi git psikiyatristine gel sonra anlat bana.

İçeriden birileri.