Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

19.1.10

Kimsesiz Mektuplar - 4 -

'' Gördüğüm en son ışık, parıltı sendin.
Hep parlardın..
Dinlendiğim o sarmaşık,
Sonra soldun..
Hep uçtun, ateşe yakın..! '' ( Şebnem FERAH )

Yıkık bir beden ardında kalan.
Ve hesaba katılamayacak bir ruh..
Soyutlandım.

Kimse sen olamıyor..
Kimse senin gibi gülmüyor..
Kimse sevilmiyor.
Hangi tene gidersem gideyim kimse sen gibi kokmuyor.
Başka tenlerde avutuyor, aldatıyorum içimdeki seni.
Kimse içimdeki sen gibi sevemiyor..


''Bir yalnızlık anıtıydı dünya,,
Ve ben yüzyıllar önce ölen bir kelebek.. ''


Kalabalığa karışıyorum. 12 milyon içinde kaybolmayı seçiyorum.
Gözbebeklerinde kendimi görememek,
İçimdeki seni düşürmek,
Bir yerlerde kaybetmek istiyorum.
Rahmim gibi boş kalsa içim..
Bir kaç adamın arada gelip geçmesi dışında tabii..
Başarabilir miyim ?
Sen başarabildin mi ?
Kaybettin mi içindeki beni girdiğin başka kadınlarda.
Egoların bir yana, Ruhunu tatmin ettirebildin mi?
İzin verdin mi ruhlarınızın karışmasına ?
Ruhlarınız.. Sizin ruhlarınız. Siz ! Ne acı.


'' Penceresini açtı.
Ve ben kanat çırptım.
O elini dışarıya uzattı.
Ben eline kondum.
O dudaklarını tenime batırdı.
Ben sevdim.
Çok sevdim! ''


Dizelerimi hatırlıyorum yıllar öncesinden sana seslenen.
Vardın.. Hataydın.
Yoksun.. Hatasın.
Gelirsen suç olursun.
Herşeye rağmen yoksun.
Yok oldun sen.
'' Bir adam vardı.. '' diyerek başlıyorum anlatmaya..
'' ..Ve adam öldü ! '' diyerek bitiriyorum hikayeyi..
Gözyaşlarına boğuluyor dinleyenler,
Tutamıyorlar kendilerini.
Dinleyenler ağlıyor.
Ağlamıyorum ben.
Hikayemi anlatıyor ve çekip gidiyorum.
Ağlamıyorum.


'' Aşk yorarmı insanı ?
Aşktan ölen oldu mu hiç ?
Nasır tutar mı kalp ?
Bu kalpde diğerleri gibi bir organ değil mi?
Nasıl soyutlanıyor öyleyse?
Dokunmadan nasıl acıtabiliyorsun ?
Oraya nasıl ulaşabiliyorsun ?
Nesin sen ? ''


Sorularını geçiriyorum aklımdan sana sorma şansım olmayan ..
Sonra hiç olmadığını düşünüyorum.
Yokmuşsun gibi davranıyorum.
Herkesi kandırıyorum da ,
İçimdeki sen izin vermiyor kendimi kandırmama.

Soyutluyorum yavaş yavaş ruhumu.
Sorgulamaların hepsini es geçiyorum.
İstemeden bir yola başımı koydum.
Önümü görmeden sürükleniyorum..
Sanki uzatmalarını oynuyorum hayatımın..

'' Bir adam geliyor,
Ve herşeyi yıkıp gidiyor..
Kadın ölmeyi diliyor da içindeki aşk'a kıyamıyor.
Ve adamı öldürüyor tüm beyinlerde..
Elbette biri hariç. ''





YılsevAşlak

5 DÜŞÜK ÇENE:

kupa kızı* dedi ki...

bu müthişş! *

.Cursedsister. dedi ki...

mükemmel bebeğim. (:

Antik/\cı dedi ki...

aralar serpiştrdiğin şiir de senin mi çok güzel olmuş canının bu kadar yanmamasını dilerdim ama yanıyo umarm en yakın zamanda gecer gecsınkı bzide yazdıklarınla acıtma

İ.x.İ.r dedi ki...

Müthişti.

Plesenta dedi ki...

Teşekkürler tuşlara değen her parmağın yüreğine..!


İxir..Özlediim!!!!

İçeriden birileri.