Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

1.1.10

Kuzenlerim,, arkadaşlarımla girdim yeni yıla..
Bol alkol ve müzik vardı..
Uyutmadık kimseyi gerekte kalmadı..
Bizimdi ev ..
Öylee..

Neyse ahh biloogg..
Bugün nasıl geçti anlamadım..
Sabaha karşı uyumama rağmen 1o.3o'da uyandım..
Duşa gir hazırlan falan saat 12.3o oldu..
Sercan'a kahvaltıya gitmek içindi erken kalkışlarım falan..
Neyse Sercan'la bi uyandığımda mesajlaştım o kadar..
Hazırlandım evden çıktığımda Sercan'a mesaj attım..
Lan cevap gelmiyo,, arıyorum açmıyo..
Çıldırmak üzereydim..
Gittim kapısına dayandım..
Uyumaktaymış it!
Neyse kalktı falan kahvaltımızı saat 2'de yaptııkk..
Serdar'da oradaydı..
Ben uyandırdım Serdar'ı..
Tanrım bu nasıl bir uyandırıştır..
- Hayatıımmm.. Kalk hadiii.. Bak evlenmeye geldim seninleeeee..
Nikahımıza geç kalıcaz canım kalk hadiii.. !
'' Noluyo lan!'' diye uyandı garibim..
Yarıldık gülmekten..
Sanırım 4' e kadar oradaydım.
Çarşıya gittim annem ve babamla sonra..
İşimiz vardı halletttik eve geçtim Merve(kuzen) ve Sercan'ı aldım Neomarin'e gittik..
Eğlendik.. Mallaştık falan..
Neşeliyim çok aşırı fazla pek bi..
Normal değil.
Farkındayım..

Bilmiyorum ki ne yapmalı..

Sıkıldıkça aklıma birşeyler geliyor..
Şu sıralar züürtüm ya sinirleniyorum mesela..
Dövme yaptıramıyorum!

Okuldan nefret eder oldum..
Devamsızlıktan kalıcam sanırım..
Neyse siktir et..

Bekarım..
Güzelimm..
Zekiyim..

Şimdide ağlıyorum..
Harikaaa!




3 DÜŞÜK ÇENE:

Salih dedi ki...

serdar için bir kaç not bırakayım o garibim dün fena dagıttı ondan öyledir yazık cocugaa yaa ehee :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

yok böyle bir uyandırma biçimi.

KoKosh dedi ki...

örnek alıcam bende böyle uyandırcam:)

İçeriden birileri.