Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

22.1.10

Okula gittim bugün ..
Şaşırtıcı değil mi ?
Öyle. Öyle.
Neyse karne meselesi falan.
Bokum dondu gidene kadar.

Öyle bir kar vardı ki Gebze'de..
Tanrım öldüm sandım bir ara.
Yarım saatlik bir yürüme mesafesi olan yolu yaklaşık bir saatte gittik.
Ama gittik yani.
Şemsiyenin altında sigara yakıp ısınma çabalarımız falan çok dramatik.
Düşünüyor acıyorum halimize..
Birazda salaklıktı taksiye binmek yerine yürümemiz..
Neyse öyle böyle okuldaydık..
Karneyi alma şeklim ayrı bi şabanlıktı.
Postallarımı çıkardım kenara koydum - o karda ayaklarım buz tuttu kıçıma soktum ayaklarımı ısıtıyodum.
Sonra birden hoca çağırdı lan dedim noluyo.

Paçalarımı da sıvamışım yukarıya doğru..
3. sayfa haberi gibiyim yani.
Neyse öyle böyle karneyi de aldım .

Eve de döndüm..

Hı dün Kemal'deydim..
3 saatlik bir yolun ardından ulaştım Kemal'e dgfadsgdfgh

Güzeldi gün.
Film falan izledik ..
Eve döndüm sinüzitim azdı.
Birde miğde bulantısı.
Bildiğin kustum.
Ağladım lan bide.
Ben kusarsam ağlarım.
İçimden gidenlerin ardından..
Kusarsam ağlarım ! !


Öyle iştee.

Bi de, Serum diye alkol taksalar..
Götüme bile taktırırım.

1 DÜŞÜK ÇENE:

Jet dedi ki...

Oh,your blog is very nice .I really like it ^^!


..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥.
♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥


----------------------------------
Welcome to my website : http://9wallpapers.blogspot.com. This is a website where have a lot of beautiful wallpapers . Especially , all free !!!!

İçeriden birileri.