Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

17.1.10

Ramazanlaydım tüm gün.
Sabahın köründen akşam saatlerine kadar takıldık ..
İçtik,, sohbet ettik falan..
Uzun zaman oldu böle içten birisiyle konuşmayalı.
Çok uzun zaman.



Boşalması gereken bir içim kalmadı artık.
Tüm içsel mastürbasyonlarımı başarıyla sona erdirdim.
Tüm içimdekileri yok ettim..
Ve öyle rahatım ki ..
Böyle içimdeki o boşlukta kelebekler uçuşuyor.
Mutluyum.

Geleceğim adına doğru kararlar almış gibiyim..
Hala gibiyim diyorum çünkü yaşamadan kesin birşey söylememeye karar verdim artık.
Hayat işte ! Süprizlerle dolu..
Hiç beklemediğin anda çıkıp geliyor,, ya da çarpıp gidiyor bazen bazı şeyler..

Ne denilebilir ki,
Bekleyip göreceğiz..



Ve ben biliyorum ki eğer böyle yıpranmaya devam etseydim ;
Bugünün acısı yarınınkinden asla büyük olmayacaktı.



0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.