Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

8.1.10

Yarın büyük gün..
Konser var bilogcuğum..
Şebnem Ferah konseri..
Çok karmaşık şuan herşey..
Bir saat sonra kesinleşecek gidip gidemeyeceğim.
Gitmeyi hayvan gibi istiyorum .

Tanrım eğer ordaysan '' lütfen ! ''

Yarın Anıl gelecek Kütahya'dan.
Telde görüştük..
Müsait değildim aradığında öyle '' hıı.. tmm.. evet.. hı.. hı..'' gibi konuştum.
Öğlen çıkamama ihtimalimin olduğunu söyleyemedim haliyle.

Hiç ders çalışmıyorum bilog.
Bu sıralar şans yanımda.. !
Mutluyum.

Keşke daha önce diyorum..
Keşke daha önce gitseydim.
Baksana şu mutlu hallerime..

Teşekkürler ilaçlarım..
Teşekkürler anne..

1 DÜŞÜK ÇENE:

maRLa dedi ki...

çalış plesentaaa, şans herzaman yanında olmazzz!

İçeriden birileri.