Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

21.2.10

21.2.2010

Herkes bir bir yıkıyor bilog.
Bi acaipleşti herşey..
İçimdeki basıklıktan bir zamanlar huzur duyardım fakat artık takamadığım şeyleri takmam gerektiğini düşünüyorum.


Poe'nun gitmesine üzülmeliyim.
Kahrolmalıyım.
Evet doğrusu bu.
Yoo bilog mazoşist falan değilim!
Bu durumda olması gereken bu.

Yarıyolda kalmak..
Yarıyolda bıraktılar beni bilog.
Yine de elimi tutan birileri var bilog.
Teşekkür borçluyum hepsine.

Ve sen Poe..
Asla böyle olmayacaktı.
Hata bende.. Bunun bir kitap olmasını dilemiştim..
Ülkemizde bu tarz biyografik kitapların hiç biri mutlu sonla bitmez..
Sanırım yine Yılsev'liğimi yaptım..
Suçu kendimde aradım..

3 DÜŞÜK ÇENE:

* ßayanku$ ^^ dedi ki...

Off off senın yazdıklarını okumayıı özlemişiiim

Plesenta dedi ki...

Bende yazmayı özlemişimmm ((:

* ßayanku$ ^^ dedi ki...

Özleeşmişiz yaa (L)

İçeriden birileri.