Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

7.2.10

Bugün en güzel günlerdendi.
Kadir ve Busemle Kadıköydeydik..
İçtik eğlendik ..
Ve onları çok sevdiğimi birkez daha anladım.
Kadirin otobüse binmeden önce bana yarım sigarasını vermesi ve '' ona iyi bak!'' demesi sdgdfg

Busem'in beni geri dönüyorum diye kandırması..
Ve buz gibi hava..


Annemle babamdan giyiniyorum bi kaç haftadır.
Yine babamın kazağını giydim sdfvdg
90'ların başından fırlamış gibi bir hava yaratmayı seviyorum.. sdfsdfg
Anlayacağın bilog antika olmayı seviyorum sdgfsdg
Deri ceketle gittim yahu .. Aslında pek donmadım ama yine de dondum dsfsdg

Hiç kimse umrumda değil bilog.
Eskiden üzülürdüm takardım şimdi siktir ediyorum.
Hiç birşey umrumda değil.
Tam bir sorumluluk sahibi sorumsuz oldum.
Memlunum..

Yarın staj var..
Uyku vaktidir..

Ve yarı yolda bırakacağı inancındayım..

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.