Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

6.2.10

Herşey öyle yerindeki bilog şaşıyorum.
Ve her an bozulacak diye çok korkuyorum.

Tatil bitti. Ama benim için hiç başlamamıştı .. hbjhjkhnpş
Staj'a devam ettiğimden. Hemde kendi isteğim üzerine ..
Bugün bi arkadaşımın isteği üzerine yoldan geçen insancıklardan sigara topladım.
Yani dilendim sgdfhfj


Yarın eyleme gidiyorum bilog Beykoz Belediyesi önüne..
Hayvanseverler orada toplanıyoruz belediyenin yaptığı katliyama karşı.


Herkese karşı nötrüm bilog.
Ne hissettiğimi bilmiyorum.
Kestiremiyorum.

İçimdeki çoğu şeyi öyle güzel bastırdım ki bundan çok çok memlunum.

Ve içimdeki birşeylerin ağzı bozuk.
Evet susturamıyorum.



0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.