Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

11.2.10

Off ne gündü ama..
Başım çatlayacak sanki.
Burc' ve Cans' la Kadıköydeydik.
Alışveriş falan derken Mango'ya bir girdik tam 3 saat sonra çıkabildik asdfsadgaG
Daha sonra Burger King'e gittik.
Kasaya parayı ödedikten sonra çıkışta tekrar ödemeye çalışmak gibi bi salaklığım oldu.
Tamam unutkan ve aşırı dalgınım.
Kısacası ; mallaştım ..

Hakuna'ya gittik. Evet bilog hala oraya gidiyorum. Gideceğim!
Nargile ve bira içtik.. Nargile bi değişikti.. Türk kahvesi ve süt vardı içinde.. Tütünü kapicinoluydu.
İlk kez içtim. İlk bir saat memlun kaldım. Hemen bitti

Sanırım 3 kişi fazla yüklendik..
Sarhoş oldum sonra falan..
Bi kaç kişiyle tanıştık. Tabu oynadık..
Sonra döndüm eve.
Eve geldiğimde hala kafam kıyaktı :D dgsdh


-Sarhoş olmayı seviyorum.
- Kendimi seviyorum.

- Yaşamayı seviyorum..

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.