Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

13.3.10

13.3.2010

İlk kez bu kadar katılaştım.
Sesi değişti.
Üzüldüm.
Ama bunu yapmak zorundayım.
Üzülüyorum.

Ama haketti de.

Şeyma'dan çok sevgilisi çabalıyor birşeyler için.
Şeyma ..
Yani Poe!
Şeyma mı oldu.
Neyse..

Yarın konsere gidiyorum.
Soktuğumun havası bok gibi.
Hayır yani 15 gün önce bombok olması gerekirken sıcaktan bayılıyoruz şimdi nasıl !

Bizdeki de şans ya !
Amına koyim ya.
Küfür edesim var hep.
Taptaze bol bol küfürler.

Ruh halimi çözümleyemiyorum.
Bir saniyem bir saniyemi tutmuyor..
Evet evet saniyelere düştüm.
Sürekli yazmak istiyorum birşeyler..
Sürekli değişiklikler istiyorum..

Yarın dilimi deldirecektim.
-tim.
Ne yazık ki plan değişti.
Ama bunu yapıcam.
Ağzımda o metal parçayı taşımak istiyorum.
Ama yalnızca benim ağzımda olacak BENİM metalim.
Yıllarca..

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.