Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

17.3.10

17.3.2010

Ben maneviyata doymuş insanların her zaman mutsuz olacağına inanırım.
Bu yüzden maneviyata doymaya korkarım..

Doyulmamalı.
Kursağında da kalmamalı elbet.

. .

Yeni bir yol..
Pırıl pırıl.
Heyecan doluyum günlerdir.
Gözlerim ışık saçıyormuş öyle diyor görenler..
Sönmesin.


Bazen reel'cisin tekisin diyorum kızıyorum kendime.
Bazen de ..
Neyse.

Anne.
Özür dilerim..

yılsev.

3 DÜŞÜK ÇENE:

Manik dedi ki...

takipte olduğumu belirtip, teşekkürlerimi de iletip "izninle" bir de mim bırakıp gidiyorum - özür dilerim eğer daha önceden mimlendiysen =(

http://manikdunya.blogspot.com/2010/03/mimmmm.html

Manik dedi ki...

ben o kadar şapşalım ki benim gönderdiğim mim değil ödüldü =( ve ben onu post ederken de mim diye post ettim =((

gribist dedi ki...

eyvah eyvah süperdir...özellikle kör taklidi yaptıkları sahne filmi izledikten 48 saat sonrasına kadar şive değişikliği yaşadım:))

İçeriden birileri.