Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

27.3.10

BugünKutluDoğum. Doğdum.

Doğmuşum daha doğrusu.
Elbette ben de hatırlamıyorum ne zaman doğduğumu.
Ama bugün benim doğum günümmüş işte.
Hatta bir saat önce falan doğmuşum.

Ve büyüyorum..
Yaşlanıyorum demeyeceğim.
Hep büyüyeceğim ben . Hep.
50. yaşımı kutlarken bile büyüyorum diyeceğim.
Büyüyeceğim.

Şimdi gitmeliyim.
Öperim. :*





5 DÜŞÜK ÇENE:

absalom dedi ki...

:))

e şahane bi yıl olsun o zamanda.

mum.

Derinliklerde Yitip gitmiş Bi Ruh. dedi ki...

iyikide doğmuşsun meleğim ^^

soloman dedi ki...

heryerden ben çikar dogum gününü kutlarım böyle işte :) Dogum günün kutlu olsun dogum günü kutlamalarim 40 gün kırk gece sürecektir :) :P iyi ki dogdun iyi ki yazıyorsun :)

Plesenta dedi ki...

Çokcana teşekkürler hepinizee :):)

7.oda dedi ki...

umduğundan çok daha güzel şeyler yaşatsın sana yeni yaşın..:)

İçeriden birileri.