Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

16.3.10

'' Çıldırmaca.. ''
Güzelim..
Zekiyim..
Başarılıyım..
Kişiliksizler ve
Burnunu karıştıranlardan nefret ediyorum..
Saçma sapan gülmeyi seviyorum..
Gülen insanları seviyorum.
Bazen inanıyor bazen inanmıyorum.
Deli takliti yapmayı seviyorum..
Seke seke yürümeye bayılıyorum,
hele yayları açtığım andan itibaren başka bir boyuta geçiyorum..
Hı hı.. Başka boyutları, farklı frekansları seviyorum..
Aptal insanları gırtlaklarken,
Kıt beyinlilerin götüne çelme takarken,
yere tükürenleri tükürüklerinde boğarken kendimi hayal etmeye bayılıyorum..
Biri bi hata yaptığında parmakla gösterip dalga geçmeyi seviyorum..
Kaldırımda yatmayı,
Trafikte arabalar arasıda şarkı söylemeyi seviyorum..
Kızılı seviyorum.
Biri geyirdiğinde onunla yarış yapmayı seviyorum.
(Sevgilim olmaması şartıyla..)
Bebe bisküvisinden mama yapmayı
daha sonra afiyetle tıkınmayı öküz gibi seviyorum.
İşitebilmeyi seviyorum..
Nefes almayı
sonra vermemek için ciğerlerimle yarışmayı seviyorum..
Düşünmeyi seviyorum..
Yazmayı seviyorum..
Annemi seviyorum,
Babamı seviyorum,
Nazz'ı seviyorum..
Oskie'yi seviyorum,
Sercan'ı ,
Poe'yu
Busem'i ,
Buket'i ,
Kemal'i seviyorum.
Ve adını yazmadığım ( ya da unuttuğum ) bir çok varlığı yokluğu seviyorum..
Kendimi seviyorum..

Öyleyse varım !
fdsagdfhg
Şuan ki amacım ne bilmiyorum..
adgsgh

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.