Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

30.3.10

Çok sevgili biriciğim Burcu doğum günü hediyesi olarak bana 7o'lik absolut almış adfsdafsg
Beni tanıyan biliyor işte ne alacağını.
Çok düşündün mü dedim .
'' Hayır hiç düşünmedim. '' dedi.
Çünkü beni tanıyor.

Stajda bugün öğle arası önce nargile içmeye Tuana Cafe'ye gittik.
Daha sonra hediyemi faaliyete sokmaya Burcu'nun babaannesine.
İçtik ve çakır oldum her zamankinden.
Staja bayaaa bi geç kaldık.
Falan filan.
Neyseki diğer kızlar idare ettiler.

Sınavlarım başlıyor perşembe günü.
Çalışıyorum evet ama istemsizce.
Herzamankinden değil bu kez.

Bu okulu da sevmiyorum.
Staj hoş.
Neyse konservatuar hayallerim umarım gerçeğe bağlanır.
Sevgi, saygı ve hürmetler.
Öpsünler ellerinden minicikler.
asfvsdgffg

Bir gün çok param olacak ve bir hayvan çiftliği açacağım !
Yüzlerce yavruya anne olacağım.
Bunu yapacağım.






0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.