Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

24.3.10

Deniz'i çağırdım bilog.
''Gel'' dedim.
''Gel kal bende.''
Gelmezse bugün öldürücem içimdeki bi Yılsev'i daha.
Kızıyorum kendime !
Gözlerim doluyor bugün sık sık.
Sürekli bir alkol ihtiyacım var.
Deniz gelmezse içmicem.
İçimdeki bir ikinci Yılsev'n daha kafasını patlatıcam.
Öldürücem.
Ölücem.
Ölüm!

Ve Deniz..
Masmavi..
Serin..
Ferah..
Dost!

Amına kodummun dünyasında ne bok işim var bi sikim anlamıyorum.
Diye bir cümle.
Gerçek dolu.

Am
Sik
Bok
Ve asıl önemlisi,
Anlamamak!

Gerçekler..

'' Ne işin var burada !
Neye kızıyorsun !
Çıldırdın mı ya !
Siktir git başımdan !
Siktir git diyorum sana !
Kitaplarımı rahat bırak !
Köpeğime dokunmasana !
Sıçıcam atma sakın o şamdan'ı! !
Ne içtin oğlum sen siktir git ya !
Hay götüne sokucam o tütsüleri.
Siktir git !.
Siktir ..
Gi.
Sik.
GİT! ''


Şşş..
'' Bu ne ya ? '' diyorsundur şimdi.
Sanane.

O kadar.
adsfsdgd


Mutlu-Mutsuz.


Kemal gelse dibime.
Kıçımdan ayrılmasa böyle.
Sonra dokunsam hep.
Hep koklasam.
Hep ama .
Hep.


Sonra geçse zaman.
Böyle bir an önce 2o11'in yazına kavuşsak.
Poe gelse.
Dibime dibime.
Öyle işte.

Çok şey istiyorum.
Banane istiyorum !






1 DÜŞÜK ÇENE:

gRanGe dedi ki...

23.52 itibariyle gülüyorum ve bu sayende..süpersin

İçeriden birileri.