Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

25.3.10

İçeridemuhabbetler

Yapabilirsem eğer,
her bir kelimeme kıyabilirsem, sileceğim geçmişte yazdıklarımın hepsini bilog.
Ama bilirsin , her bir kelimem çok değerli benim için..
Zor belki ama deneyeceğim.
Yoo,
Bu bir terapi değil!
Sadece seni yanıltıyor her bir hecesi.
Ben o değilim.
Beni bu halimle tanı.
Geçmişimi atalı bir kaç zaman oldu.
Çok
zaman
oldu.
Evet evet attım.

Aslında olabildiğince neşeliyim.
En çok da sevgilimin yanında..
Sevgilimm..
Kokunu öyle özledim ki.
Zaman geçmek bilmiyor..
Bir an önce gün bitse ,
öteki gün de bitse.
Yanına gelsem.
Sıcaklığına!
Kokuna..!
'
Hala hastayım Tanrı'm of.
Yeni yaşıma sümüklerimle sevişerek gireceğim sanırım.
Alerji başlangıcı varmış bir de hapşırıyorum sürekli.
Sinir oluyorum böyle.
Burnumu kesip atasım var anlayacağın.

Poe'yu nasıl özledim bir bilsen.
Sıcacık ellerininin kardeş kokusunu özledim !
Özledim.

Hı bi de,
Sercan bir acaip davranıyor bu sıralar.
Anlayamadım .
Neyse.






2 DÜŞÜK ÇENE:

Hayalet dedi ki...

Gençliğin kurtulup sıyrılma çabasında, arayışın zirvesi ve çalkantılı suları çağrıştırıyor sanki yazdıkların. Hafif isyankar, biraz da hüzün...

Yaşar dedi ki...

olsun :) boşver...

nice yıllara dileğimi sööliim bari... mutlu ol bundan sonra emi...

İçeriden birileri.