Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

21.3.10

Mutluluk..
Huzur..
Kelebekler..
Kuşlar..
Böcekler..
Martılarla aram iyi değil artık..

İçimdeki huzur herkese yetiyor..
Ben gülüyorum, çevremdekiler gülüyor.
Öyle zamanlı geldin ki sevgilim..
Aynaya bakıyorum gözlerimde seni görüyorum.
Işık saçıyor gözlerim.
Ve her saniye seni özlüyorum..


Dün beraberdik bilog.
Zaman onunda öyle tatlı geçiyor ki

ve bir o kadar da hızlı.
Böyle tadı damağımda kalıyor sanki..
Üzgün yok diyorda gelde üzülme yani..

Beklemek te bir güzel ama..
Gün saymak.
Günleri bitirmek..
Sonra kavuşacağını bilmek.

Sanki onda herşey güzel.

İlginç geliyor aslında..
Bu kadar çabuk ve bu kadar derin.
Hayatımda bir ilk bu.
Belki de hep vardı.
Sadece biraz geç gördük..

Bi de Poe,
Deli gibi özledim seni güzel yüzlü kadın.
Yaz geliyor.
Yaklaştın bana biraz daha .
Bir sonra ki yaz bir daha ayrılmamak üzere beraberiz.

Tüm engeller kalkacak.
Herşey beklediğimize , sabrettiğimize değecek..


0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.