Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

2.3.10

Ne desem ki ..

2.3.2010

Düşünüyorum ama düşünemiyorum.
Beynim bir acaip..
Hem varım hem yokum sanki..
İnsanların bazen delirliğini düşünüyorum.
Konuşmalarında , sözlerinde , herşeyinde saçmaladıklarını düşünüyorum.
Kötü hissediyorum.
Herkes nasıl oluyor da bir anda saçmalayabiliyor.
Saçmalamakta tanımım ; delirebiliyor.
Ya da bana mı birşeyler oluyor.
Beynimi kontrol edemez gibiyim.
Donup kalıyorum sanki her daim.

Ne istediğimi, ne hissettiğimi bilmiyorum.
Tembelleştim, beceriksizleştim, her şeyi yarım bırakıyorum.
Yazdıklarımı bile tamamlamakta zorluk çekiyorum.
Saldım sanki herşeyi,

Hiç bir şey umrumda değil gibi..
Artık kendimi kendime anlatırken zorlanıyorum..



1 DÜŞÜK ÇENE:

UndefinabLe© dedi ki...

Neden, ben de öyle hissediyorum. Hem de aynısından. Birebir AYNISI.

Sana sabır diliyorum, çok zordur bilirim.

Öptüm tatlı!

İçeriden birileri.