Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

6.3.10

6.3.2010

Saçma geliyor herşey.
Hayatımı ertelemekle en büyük hatayı yaptığımı farkettim.
Şimdi yön değiştirdim fakat yine erteliyorum.
Belki en büyük hatam hayatımı ertelemek değildi.
Değmeyecek şeyler için ertelemekti.
Bilmiyorum.


Küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum.
Biraz hor görülmüş. Dışlanmış.
Sonra birden içimdeki Kedi kadın dışarıya çıkıyor.
Vuruyorum yumruğumu masaya.
Birden egoist oluyorum , bencilleşiyorum.
Sonra tam tersi.
Bi sıkıcı..
Bayağa bi sıkıcı.

Aldığım hazların hepsi anlık.
Yarın beni mutlu edemiyor.
Bi an geliyor ve gidiyor.

Ve bilog haykırıyorum !
Poe .. O biricik kardeşim.
Beni göte getirdi! ! !

Üst üste geldi ikiside..
Hangisine üzülceğimi şaşırdım.
Sonra üzülmemeye karar verdim.
Morfin'e dayadım sırtımı.
Uyuşuğum her daim.

O adam beni aradı geçen cumartesi bilog.
'' Yeniden.. '' dedi.

Kabul etmedim.
Edemezdim..
Böylesi en iyisi.

Amaan siktir et.
Neyse bu haftasonu dışarıya çıkmayı düşünmüyorum.
Haftaya konser var BGM'de, enerji toplayayım dedim pogo için. adfsafdsg

Hassi.....
Uyukluyorum.
Yatsam iyi olucak.
Öptüm. :*

Poe..
Deli gibi affetmek istiyorum seni.
Peki ya nasıl !






1 DÜŞÜK ÇENE:

baria dedi ki...

önceki yazıya yazmışım bu şiire yorumumu :S bu şiiri pek beğendim kendime yakın buldum

İçeriden birileri.