Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

3.3.10

3.3.2010

Staj'ı kırdım bugün..
Ceyhun'la kadıköydeydim..
Takıldık.
Bol bol kahkaha attık.
Eğlendik falan.


Saat'im olduğunun kanısına vardım.
Yani belirli bi saatten sonra tamamen salaklaşıyorum.
Hem var hem yok gibi oluyorum.
Sanki başka bir boyuta geçiyorum..
Kendimi tanımakta aşırı zorluk çekiyorum bilog.
.Bendeki bu değişmeler sıkıyor beni.
Bünyem bir anda hem o adamı hemde Poe'yu yitirmeyi kaldıramadı.
Haklıyım bilog.
Trans'a geçmekte falan haklıyım.


Hiç birşey umrumda değil bilog.
Takmıyorum hiç bişiyi ,,
Moralimi bozamıyor hiç bişi artık.
Uyuştum.
Hep uyuşuğum.
Ama dediğim gibi 6'dan sonra hiç yokum sanki.

Yine de yoruluyorum..




3 DÜŞÜK ÇENE:

Ayşegül dedi ki...

Hiç bişeyi umursamamak en hayırlısı..

JİVAGO dedi ki...

güzel..anlamlı

baria dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

İçeriden birileri.