Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

28.3.10

Tüm gün sevgilimin yanındaydım bilogcuğum.
Ve yine doyamadım.
Doyamıyorum..
Doyamam daa..

O kadar büyük ki içimde ,
o kadar sıcak ki

ve o kadar güzel ki
Tüm hücrelerimi bir huzur kaplıyor
ve sanki ayaklarımın yer ile teması kesiliyor..

Eve geldiğimde bir süprizle karşılaştım.
Pasta falan istemediğim halde annem yine almış .
Eve bi girdim ışıklar kapalı,
Sonra oturma odasına doğru ilerledim..
Bir de ne göreyim masanın etrafında toplanmış bizimkiler..
Pastamda ortada..
Önce bi güldüm sonra ''yaaa'' diyip dışarı çıktım.
E yani haliyle ne yapacağımı şaşırdım.
Tekrar geldim neyse dileğimi diledim, üfledim mumlarımı..
Buradaki merasim tamamlandıktan sonra Oski'ye gittim.
Orada da ayrı bir merasim adfsadsgdf

Ordada kuzenlerim falan toplandık.
Öyle iştee..

Bir yaş günümü daha böyle geçirmiş oldum..

Hepimize geçmiş olsun asfdsdgdfg

3 DÜŞÜK ÇENE:

zeyn dedi ki...

Gecmis dogum gunun kutlu olsun :)

ayşa dedi ki...

koçlar hep asi mi olur bende öyleyim =)) doğum günün kutlu olsun cnm

Plesenta dedi ki...

Zeyn,
teşekkürler.

Ayşa,
Sanırım öyle. Gördüğüm tüm koçlar asi idi şimdiye kadar. ((: Ama gurur duyarım koçluğumdan :D sdfasdgf
Teşekkür ederim canımm.. Sevgiler..

İçeriden birileri.