Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

31.3.10

Yarın 2 sınavım var.
Kübra'nın dediği gibi ''Sıçtık mavisi'' ne -yani sabahı görene - kadar ders çalışmak lazım.

Elbette böyle birşey yapmayacağım.
Bakındım biraz.
Yeterli.

Cuma günü okula gitmemeyi düşünüyorum.
Eğer iş varsa animasyona gidicem.
Cumartesi de işe gitmeyi düşünüyorum.
Para lazım.
Her zaman lazım fakat bu kez daha bi lazım.
Devamsızlığımda hat safada.

15 gün falan olmuştur.
Yazın o sıcaklarda okul yolu tutucam anlayacağın bilogcuğum.
Amaan ..

3 ay tatile kavuşayım istiyorum bir an önce.
Poe'yu da çok özledim.


Sorumluluk sahibi bir sorumsuzum.
Staja bugün sivil gittim.

Sabahları hep en az yarım saat geç kalıyorum.
Öğle arasından sonra da en az bi saat geç kalıyorum.
Akşam da erken çıkıyorum.
Anlayacağın bilogcuum
Bu yıl ki eğitim hayatım tümden tehlikede..
Ve hala

Evet evet hala umrum değil.. adfsdgsdgsdg

3 gündür öğlen yemek yeme eyleminde bulunmak yerine nargile içiyorum.
Elbet bu iyi.


1 DÜŞÜK ÇENE:

۞ Potira ۞ dedi ki...

=)

İçeriden birileri.