Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

24.4.10

Ayaklarımı Kürtaj yaptırmak istiyorum.

Yorgunluktan ölüyorum..
Ayaklarım yük sanki bedenime.
Birer fazlalık.
Böyle diyorum bazen kürtajmı yaptırsam ne ?
Yani ayaklarıma.
Aldırsam kurtulsam.
Amaan sdfasdgadfg

Sinir , stres, sinir , stres..

Anladım.
Benim en çok sinirlendiğim şey birilerinin beni takmaması.
Üzerinden çokca bir zaman geçse dahi,
Hatrıma geldikçe dahi sinirlenirim.
Küfür ederim.
Terbiyesizim.

Hayattaki tatlar nereye kayboldu yahu.
Bi insan onca insanı delirtebilecek şeyler yaşasa dahi hiç mi haz alamaz.
Ne oldu bu hazlara.
Neden dün aldığım haz her zaman bugünkinden daha çok oluyor.
Neler oluyor bu beton yığınlarının arasına sıkışmış ruhuma.

yılsev.

3 DÜŞÜK ÇENE:

Profösör dedi ki...

Demek duvarlar üstüne üstüne gelmiştir.

soloman dedi ki...

intihar et.

Plesenta dedi ki...

Çıldırmadım henüz soloman.

İçeriden birileri.