Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

7.4.10

Bu nedir?

Aman be bilog.
Ne anlatmalı şimdi sana.
Bir dengesiz yine benliğim.
Sıkıcı geliyor herşey çoğu zaman.
Zevk almıyorum eskiden seve seve yaptığım şeylerden.
Üzülemiyorum eskisi kadar birşeylere.
Yakamıyorlar öyle pek canımı.
Milletin '' Büyümek '' ya da '' Olgunlaşmak '' dediği bu boksa
Aman kalsın.

Çok yorgunum bilog.
Bıraksalar yüzyıllarca uyuyacağım.
Bahsi geçen ölüm değil.
Daha farklı.
Bilmiyorum.

Kafama göre yaşamak istiyorum hayatı.
Farklı olsun istiyorum herşeyim.
Gördüklerimin dışında.
Hiç birini kendime kılıf olarak göremiyorum çünkü.
Henüz benimde bilmediğim bir yerlerde benim için hazırlanmış bir hayat paketi olmalı.
Yoo ,, bu açılmış hali olamaz.
Yaklaşmışımdır belki.
Bilmiyorum.

Ama bil bilog Sevgili hayatıma girdiğinden beri huzurluyum.
Gülümsüyorum.
Bu kez sorgulamalar yok.
Bu kez yapmacıklık yok.
Sevgili geldiğinden beri gerçekten ,

için için gülebiliyorum.

Bu hafta 4 sınavım var. 3 'ü baraj ders.
Peff..

Sıkıcı.

Konser olsun istiyorum.
Gideyim, eğleneyim, saatlerce sokaklarda yatayım istiyorum.
Hava bu kadar güzel iken evde durmaktan nefret ediyorum.
Geceleri de dahil buna..
Koskoca bir kış bekledim.

O kadar zaman bekledim güneşli, o mis kokulu havayı..

Amaan öle işte.
Ayın 2o si gibi dilimi deldirmeye gidiyoruz Cengizhan ile.
Haydin hayırlısı.

Gözlerimden şıpır şıpır yaşlar dökülüyor..
Elbet uykudan asfsg



Selametle Efendiler sdfgsdgsdfg

2 DÜŞÜK ÇENE:

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

dil çok şişer yahu.
şimdiden kolay gelsin.

Plesenta dedi ki...

teşekkürleer.. :)

İçeriden birileri.