Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

22.4.10

* Disipline gitmem.
* Erkek arkadaşımla problemlerimiz.
* Poe'nun attığı mesajlar.
* Kendimi bok gibi hissetmem
* Şehrimden vazgeçmem , ama kopamama sebeplerimin olması.
* Orospu gibi sakız çiğnemem ve Bus'a büyüyünce orospu olcam demem. Halbuki benden değil orospu hiç bi bok olamayacağını bilmem.
* Sıkılmam , sıkılmam, sıkılmam.
* İçsel yargılamalarımın artması.
* Pişmanlıklar duymam.
* Bi de duymamam.
* Şimdide siktir olup yatağıma gitmem ve zıbarmam.
* Seninde oturup bunları okuman.
* Eyvallah. sdgfsg

Öperim.


Lan bilog eskiden yorum gelirdi bana formumdan mı düştüm ne sdfasgdsfg
Amaaağn. adfsdg

1 DÜŞÜK ÇENE:

Profösör dedi ki...

La havle..

İçeriden birileri.