Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

26.4.10

Kendimden bıktım.
Yine hüzünlüyüm.
Ne zaman geçecek şu ergen tavırlarım.
Oysa çok oldu sanırdım çıkalı.
Eee herşeyi erken yaşayan ben.
Ama anladım. Erken yaşamam kısa sürmesi anlamına gelmiyor.
Herşeyde bu böyle.



İşte bu iyi..


Ece Dorsay - Gunes ve Sen (deneme video - Gus Van Sant movie


Tesadüfen keşfettim bu şarkıyı.
Pek te bir beğendim.
Bütünleştim...

İnsanlar şu '' bütünleşmek '' sözümü neden yadırgar bilmem..
Bir değil iki değil.
Onlarca kez karşılaştım yadırgayan insanlarla.
İnsanlar fesat.
Fesat şu insanlar.
Ben neyim bilmiyorum.
Ama hiç bir şey olmayı dilerdim.

Çok mu yadırganırdı şu hayatta hiç birşey oluşum..?
Elbette yadırganmazdı.
Ola ki '' namus '' kavramlarının - benim kavramım onlarınki gibi değil- dışına çık bak neler oluyor. Yadırganmanın alasını görürsün.
Yada çok içlerine alırlar seni.
Öyle alırlar ki bi anda herifleri içinde bulursun.
İşte bu insanlarda tiskiniyorum. Konu nereden nereye geldi be bilog.
Amaan . Nese.
Bi hayasızlaşıyım..
Amına koyim böyle insanların..


14-15 yaşlarındaki iki kardeşe tecavüz edilen ve hatta duyanın gidip kızlara tecavüz ettiği bir toplumda yaşıyoruz.
18 aylık bir bebeğe annesinin gözü önünde -annesinin rızasıyla- tecavüz edilen bir toplumda yaşıyoruz.
O minicik yüreklere döl serpenlerin yürüdüğü yollarda yürüyoruz.
78 yaşındaki yaşlı bir amcaya tecavüz edilen bir toplumda yaşıyoruz.

Barış gelini Pippa'nın tecavüz edilip öldürüldüğü bir toplumda yaşıyoruz.
Hayvanlara tecavüz eden insanların soluduğu bir toplumda yaşıyoruz.
Şahsından başkasını düşünmeyenlerin yaşadığı bir toplumda yaşıyoruz.
Ve ne miğdenin , ne de yüreğin kaldıramayacağı onca şeyin yaşandığı bir topluma ayak uydurmaya çalışıyoruz.
Gözlerimizi yumuyoruz.
Susuyoruz.

Susuyorsunuz..
İğreniyorum hepsinden.
İğreniyorum herşeyden.
Ve zamanla susan dillerinizden..
Eteği dizlerinin biraz üzerinde olunca faltaşı gibi açılıp kendinden geçen gözlerinizden..

İğreniyorum zihniyetinizden.


2 DÜŞÜK ÇENE:

Profösör dedi ki...

Yaşasın iyiler.. kahrolsun kötüler

tozlu sandık dedi ki...

yazıların okadar içten ve o kadar sıcakki.... Durmaksızın devam et..... Sevgiyle kal....

İçeriden birileri.